Sosiaalisen median käyttö kasvaa räjähdysmäisellä nopeudella. Erilaisia
sovelluksia tulee markkinoille päivittäin ja ihmisten kommunikaatiotavat
ovat muuttuneet merkittävästi sähköisen kehityksen sekä älypuhelimien
ja tablettien myötä. Monissa työorganisaatioissa tämä kehitys on
herättänyt epävarmuutta siitä, miten tähän sosiaaliseen ilmiöön pitäisi
suhtautua. Muutos on tuonut pinnalle joukon juridisia kysymyksiä, joihin
koulutuksessa vastaamme. Miten muun muassa toimia, kun työntekijöillä
kuluu työaikaa enemmän sosiaalisessa mediassa kuin työtä tehdessä? Miten
työntekijöitä tulisi ohjeistaa sosiaaliseen mediaan liittyvissä
käytännöissä? Saako työnantaja työnhaussa googlata työnhakijan? Voiko
työnantaja rajoittaa sosiaalisen median käyttöä työajan ulkopuolella?
Tilaisuuden järjestäjänä toimii Suomen Hankintajuristit Asianajotoimisto Oy, joka hoitaa käytännön järjestelyt ja laskutuksen.