Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) on prosessi, jolla parannetaan verkkosivuston sijoitusta hakukoneiden tuloksissa ja nyt apuun on tullut tekoälyratkaisut. Hakukoneoptimointi ? miten saadaan lisää kävijöitä verkkosivuillesi.
Markkinoinnin parissa päämääränä on usein on tuoda verkkosivustollesi lisää kävijöitä hakukoneista (Googlesta pääosin) ja konvertoida heidät ostaviksi asiakkaiksi ilman, että joudut maksamaan niiden hankkimisesta.
Tekoälyn merkitys tulee olemaan suuri, koska Hakukone- ja konversio-optimointi sekä sisältömarkkinointi takaavat, että web sivustot tuottavat liidejä markkinoinnille. Markkinoinnin tehtävä on tuottaa kauppaa eri keinoin mm verkkokaupan ja somesisällön avulla. ChatGPT auttaa liideissä ja tuottaa ideoita uutta sisältöä varten, mutta myös auttaa tunnistamaan asiaan liittyviä avainsanoja.
Opettele siis ChatGPT-kehotteet parantaaksesi hakukonenäkyvyyttä ja pyydä sitä optimoimaan tekstiä esim. tietylle hakusanalle. Tervetuloa webinaarikoulutukseen oppimaan lisää.
Kenelle: Jokaiselle, joka haluaa saada hyödyllisen katsauksen ChatGPT tekoälyn mahdollisuuksista markkinoinnin ja myynnin parissa koskien erityisesti SEO optimointia ja ChatGPT käyttöä. Yrittäjät, johto, esihenkilöt, markkinoinnin asiantuntijat eri rooleissa. Markkinoinnin eri työtehtävissä toimivat ml verkkokauppiaat, tuotepäälliköt, markkinoinnin asiantuntijat, web asiantuntijat, mainonnan asiantuntijat, Digimainonta, copywriting, some sisällöntuotanto, verkkokauppiaat, tuote- ja palvelumyynnin parissa toimivat. Johto, asiantuntijat ja esihenkilöt.