Hullun huonoa asumispalvelua, vai sittenkin laadukasta hoivaa
onnistunein sopimusjärjestelyin? Millainen on onnistunut
asumispalveluhankinta ja miten se tehdään?
Miten hankinnalla
voidaan vahvistaa asiakkaiden osallisuutta ja hyötyä vuoropuhelusta
hankintayksikön, palveluntuottajien ja asiakkaiden kesken? Millaisia
henkilömitoituksia kannattaa vaatia, miten muutoksista sopia ja miten
varautua tulevaan? Miten mittaan laatua ja laadun vaikuttavuutta
asiakkaalle? Miten ylipäänsä tarjouksessa luvattua laatua ylläpidetään
ja valvotaan sopimuskaudella? Miten vahvistaa luottamusta
asumispalvelutoimijoiden, hankintayksikön ja asiakkaiden kesken?
Päivän
aikana perehdymme asumispalveluhankintojen erityiskysymyksiin käytännön
esimerkkitilanteiden avulla. Saat päivitettyä tietoa mm.
asumispalveluhankinnan suunnittelusta, kilpailutusprosessista ja
sopimuskauden aikaisesta toiminnasta sekä vaikuttavuusperusteisista
hankinnoista.
Voit myös lähettää luennoitsijoille ennakkokysymyksiä, joihin palataan koulutuspäivän aikana.
Koulutus sopii sekä hankintayksiköille että tarjoajille.