• Linkit
  • Palaute
  • Haku
  • Suomeksi
  • På Svenska
  • In English

kurssihaku.fi - suunta osaamiseen - ajankohtainen kurssi- ja koulutustarjonta
  • Etusivu
  • Kurssitiedot
  • Organisaatiot
  • Koulutusalat
  • Uutiset
  • Kouluttajille
  • Käyttäjille
twitter

< Palaa
kurssit, Helsinki > Asiakaspalvelu, sihteeri- ja toimistotyö > Strategiat ja asiakasnäkemys


Strategiat ja asiakasnäkemys


Järjestäjä: Järjestetään: Osoite: Opetuskieli:
Markkinointi-instituutti Kysy ajankohta Töölöntullinkatu 6, 00250 Helsinki Suomi

Kuvaus:

Mikä on markkinointi- ja asiakasstrategian merkitys osana liiketoimintastrategiaa? Strategiat ja asiakasnäkemys -koulutuksessa syvennyt asiakkuuteen useasta näkökulmasta. Markkinoinnin näkökulmaa kaipaaville tulevat tutuksi asiakasstrategia ja asiakassuhdemarkkinointi sekä ostopäätökseen ja palvelumuotoiluun liittyvät asiat.

Koulutus sopii sinulle, joka toimit asiantuntijana tai esimiehenä ja tarvitset strategista asiakkuus- ja markkinointiosaamista. Kurssi on myös oiva myyntikoulutus, sillä saat käytännön työkaluja asiakkuuksien analysointiin ja hallintaan ja syvennyt asiakkuusajattelun voimaan. Opit, miten markkinointi konkretisoituu käytännön tekemiseksi mm. myyntiin ja siten koko yrityksen menestykseksi.

Ilmoittaudu kurssille

Ota yhteyttä

Järjestäjä:

Katso muut avoimet kurssit

Osoite: Töölöntullinkatu 6, 00250 Helsinki

Koulutusalat:

  • Asiakaspalvelu, sihteeri- ja toimistotyö
  • Hallinto ja johtaminen
  • Henkilöstön kehittäminen
  • Julkinen hallinto
  • Liiketalous ja kauppa
  • Markkinointi ja myynti
  • Viestintä- ja informaatioala
  • Yrityksen liiketoimintaosaaminen
  • Yritysvalmennus
Muut palvelumme

Hanki Lämpökuvaus
Hanki Ilmanvaihdon huolto
Hanki Kosteusmittaus
Hanki Ilmatiiveysmittaus
Hanki Kuntotarkastus
HankiX -palvelut

Pikatulkki ja tulkkaus, Youpret
Energiatodistus
kurssihaku@kurssihaku.fi
© Positive Productions Oy, Salomonkatu 17 A, 00100 HELSINKI