Järjestäjä: | Järjestetään: | Osoite: | Hintatiedot: | Opetuskieli: |
---|---|---|---|---|
Yritysakatemia | 17.12.2024 | Verkkokoulutus | 450 euroa + alv | Suomi |
Konsulttiyritys McKinsey:n mukaan generatiivisen tekoälyn suurimmat
vaikutukset ja potentiaali organisaatioissa kohdistuu
ohjelmistokehityksen lisäksi myyntiin ja markkinointiin sekä
asiakaspalveluun. Tekoälyn avulla voidaan automatisoida ja tehostaa
työtehtäviä, joissa asiakas kohdataan. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
Ja mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat ja ongelmat? Mitä mahdollisuuksia
nykyiset ohjelmistot ja palvelut tarjoavat ja mihin ollaan menossa?
Tässä koulutuksessa saat yleiskuvan siitä, mihin generatiivista tekoälyä
voidaan käyttää erilaisissa myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun
tehtävissä.
Koulutuksessa käydään lävitse käytännön esimerkkejä, toimintatapoja
ja prosesseja liittyen tekoälyn käyttöön asiakasrajapinnan eri
tehtävissä ja toiminnoissa. Esimerkit käsittelevät muun muassa
materiaalin ja sisältöjen luontia, automatisointia,
asiakaskommunikaatiota, chattibotteja, data-analyysia ja tiedon ja
ymmärryksen hakua jäsentämättömästä datasta. Esimerkit ja toimintatavat
on siirrettävissä ja sovellettavissa erilaisissa organisaatioissa.
Koulutuksessa käytetään useita tekoälypalveluita kuten ChatGPT,
Microsoft 365 Copilot, Google Gemini ja kuvageneraattorit. Tarkastelemme
myös visioita ja näkemyksiä kehityksen suunnasta ja asiakaspalvelutyön
muutoksista tulevaisuudessa..
Kenelle: Koulutus on tarkoitettu kaikille, joilla on perustietämys
generatiivisesta tekoälystä ja haluavat tietää enemmän
mahdollisuuksista, miten tekoälyä voidaan soveltaa asiakasrajapinnassa
tapahtuvien työtehtävien automatisointiin ja tehostamiseen.
Ilmoittaudu kurssille |
Ota yhteyttä |