Organisaatioiden sosiaalisen median viestinnän kehittäminen on avainroolissa vaikutta-vuuden lisäämisessä. Sosiaalisen median käyttö on noussut pandemia aikana 43%.
TikTok on noussut paikon ohi Instagramin ja käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok ei ole ohimenevä ilmiö eikä vain teineille, Suomessa miljoonan tilin pyykki on ylitetty. Miten TikTokissa tuotetaan lyhyitä videoklippejä ja miten nousta, vaikka kansainväliseksi viraaliksi. Pidä yllä organisaation tai yrityksen omaa Tik-Tok kanavaa ? tähän on pakko tutustua yrityksen ja mietittävä mahdollisuuksia. Palvelussa luodaan videoita omilla puhelimella ja TikTokin omalla editorilla.
Kuinka valita ja tehdä TikTok videoita oikealle kohderyhmälle, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot? Koulutuksessa opitaan myös TikTok somestrategiaa, sisältösuunnittelua ja TikTok kanavan hallintaa. Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään TikTokkia yrityskäytössä. Minkälaisia sidosryhmiä tavoitetaan? Koulutuksessa on esimerkkejä TikTok kanavaan viestimisistä.
Tässä koulutuksessa opitaan uutta TikTokista, tekemisistä sekä analysoidaan tekemistä että tuloksia. TikTok on oivallettava, koska sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin ja rohkeus. TikTok haastaa Instagramin, vai onko jo ohittanut paikoin sen?
Kohderyhmä: Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoinnille ja myynnille, asiantuntijoille. Julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimiville. |