Arrangör: | Arrangeras: | Adress: | Undervisningsspr�k: |
---|---|---|---|
Yritysakatemia | Verkkokoulutus | Finska |
Someviestinnässä on harvase päivä mietittävä, mitä sisältöä someen.
Monilla organisaatioilla on käytössä sosiaalisen median vuosikello.
Vuosikello on prosessi, joka varmistaa, että viestintä on myös
säännöllistä ja tuo ajankohtaisia vinkkejä sisältömarkkinointiin.
Vuosikello on vuosisuunnitelma, jonka avulla organisaatio tai tiimi
voi suunnitella ja aikatauluttaa vuoden tekemiset ja sisällön.
Vuosikello on tapahtuvien toimintojen aikataulu, joka voidaan esittää
sanallisesti ja/tai graafisena kuvauksena.
Mistä sisältöä ja minkälaista? Yksi erinomainen ratkaisu on
vuosikello. Webinaarikoulutuksessa opimme minkälainen vuosikello voisi
olla sosiaalisessa mediassa? Sosiaalisen median vuosikello on myös
markkinoinnin suunnittelun työkalu. Tule koulutukseen ja saat myös
vuosikello-mallin mukaasi. Suunnittele, toteuta ja seuraa onnistumista.
Kenelle: sisällöntuottajat, markkinoijat, viestinnän asiantuntijat,
johto, esimiehet, asiantuntijat, omassa työssään somessa viestijät,
kaikki sosiaalisessa mediassa viestivät.
Anmäl dig till kursen |
Kontakta oss |