Laatu on aina muodissa. Hyvä laatu on paras kilpailutekijä. Se syntyy kuin itsestään, kun laadunhallinta on kunnossa.
Suomalaiset yritykset ovat tunnettuja laadukkaista tuotteista ja palveluista. Usein laatu saadaan aikaiseksi tarkastuksilla, viilaamalla, korjaamalla ja uudelleen tekemällä ? tehottomalla toiminnalla.
Tässä koulutuksessa avataan laadun ja sen hallinnan peruskäsitteitä ja -periaatteita niin tuotteiden valmistukseen kuin palveluidenkin tuottamiseen liittyen. Koulutuksen aikana saat kokonaiskäsityksen siitä, mistä laadussa ja laadunhallinnassa on kysymys. Koulutuksessa käydään esimerkkien ja harjoitusten avulla läpi laadun tekemistä ja parantamista jokapäiväisessä työssä. Koulutukses-ta hyötyvät kaikki henkilöt, tiimit ja organisaatiot, joka uskovat laadun olevan avain menestykseen.
Laadun merkityksen ymmärtäminen antaa eväät tehokkaaseen ja hallittuun työskentelyyn. Asiat tehdään kerralla oikein, ilman turhia tarkastuksia. Kun koko henkilöstä ymmärtää laadun merkityksen, saadaan koko osaaminen käyttöön laadun parantamiseksi ja toiminnan kehittämiseksi.