TikTok-mainonta on täällä ? miten sitä tehdään ja kenelle se sopii? TikTokin maine on ollut nuorten tanssikanavissa ja huumorissa, mutta yritykset löytävät sieltä liiketoiminnan. Miljardi käyttäjää on ylittynyt viime vuonna ja Suomessakin on yli miljoona tiliä. Mutta kuinka paljon käyttäjiä on eri segmenteissä? Onko TikTok otettava viestinnän portfolioon ja kuinka? Minkälaiselle yritykselle TikTok sopii? TikTok ei ole ohimenevä ilmiö, vaan se on otettava haltuun yrityksissä.
Suomessa TikTokilla on reilu miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Käyttäjistä Suomessa lähes puolet ovat 18-24 vuotiaita, mutta skaala kasvaa vauhdilla varttuneemmissa käyttäjissä. Mitä relevanttia sisältöä TikTokkiin voisi viedä? Minkälaisille yrityksille tai brändeille TikTok sopii? Minkälaista sisältöä? Koulutuksessa kuullaan lisää TikTokin mahdollisuuksista organisaatio käytössä.
Kohderyhmä: Koulutus on tarkoitettu kaiken kokoisille yrityksille ja organisaatioille, somea työssään käyttäville, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Organisaation kehittäjille, markkinoinnille, myynnille ja johdolle.